miercuri, 8 iunie 2011

bucksaw






in pregatire adapostului pe care vreau sal fac as avea nevoie de un fierastrau...asa ca m-am hotarat sa ma apuc de treaba si sa-mi confectionez unul.
"bucksaw" asta e pt mine....acuma dupa ce e gata am opservat ca adunat tot si pus intr-o veche husa de umbrela nici nu ocupa spatiu in rucsac.
am cumparat cea mai buna (scumpa - 9 lei) lama de 45cm si cu ajutorul cutitului 511 mod. in 510...
m-am apucat de treaba.
pt manere am folosit lemn de brad , pt bara transversala am optat pt frasin si pt bolturi la lama
tot lemn de frasin. am mai pus o bucata de coarda si iata gata unealta....si ce fain taie nu-mi venea sa cred.... am sal prezint si in urmatoru clip......pe la sf, saptamani.
PS. cutitul e incredibil.. nu m-am asteptat sa lucrez asa fain cu el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu