miercuri, 4 mai 2011

am si "io" Gransfor Bruks






in sfarsit mi-am luat secure.
m-am hotarat pt versiunea mai lunga al celor de la Gransfor Bruks din doua ,3,no bine cateva motive:
1 --cele 200 g in plus fata de small forest axe nu reprezina o povoara :)))
2 --manerul mai lung imi face viata mie mai usoara :)))
cei 14 cm ai manerului in plus conteaza foarte mult cand ai nevoaie de putin mai multa putere de taiere.
3-- cu mana pe inima MARTURISESC imi place "sincer cui nui place cum arata k forma???
mie unul imi place mult si chiar mi-am dorit aceasta secure.
l-am probat putin prin lemele de acasa si sunt incantat .
taie bine chiar si in lemn uscat de esenta tare (carpen si fag) taisul zici ca nici na a facut cunostinta cu lemnul asa bine se tine. ma bucur.
am sa ies la acest sf. de saptamana prin padure si am sa va povestesc tot.
pana una alta doar niste poze facute in bucatarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu