sâmbătă, 28 mai 2011

"o plimbare de" sambata



m-am hotarat azi sa cutreer un pic padura din partea nordica a zonei unde locuiesc......ea (padurea) se afla la circa 7,8 km de oras si mi-a placut sa vad ca defapt e mai mare decat stiam eu...sau decat se vedea din vale.... zona unde e padurea e o vale infundata foarte frumoasa si mai fain ca e putin potulata sunt doar ici colo cate o casa su cabanuta.


da o poza cu reclama :)))))

la sobita as mai avea ceva de lucru dar e reusit in mare parte. merge bine ,infierbanta rebede apa ..dar cand se aduna mult jar jos(pe fundul ei) se cam ineaca....asa ca i-ar mai trebui niste caurele pt aer.
am luat cu mine toporul,sobita si cutitul nou(KA-BAR) .....doar asa pt teste...:))))
ok cutitul imi place e chiar foarte comod..... e un cutit pt de toate dar nu exceleaza defapt in nimic anume....dar e bun te descurci cu el nu e incomot "Tare" sau poate sunt eu genul de om caruia nui plac cutitele prea mari....dar recunosc ca mi-am dorit cutitul asta.
in consecinta e un cutit mai mult din categoria "survival"sau ceva de genu.e ok pana la urma e un cutit bun si de nadejede.

Un comentariu:

  1. Serban, vezi ca poti sa pui pe blog si filmuletul de pe youtube. Sub filmulet ai un buton "Share". Dupa ce apesi pe el mai apar niste butoane printre care si unul "Embed". Daca apesi pe el, imediat dedesubt apare un cod pe care il copiezi si il pui in articol unde vrei sa apara filmuletul. :)

    Poate te ajuta.

    Alex

    RăspundețiȘtergere